View Single Post
Sitat av Per Gunnar Vis innlegg
Sa du selv til dem at du hadde en dom?

Første gang jeg skulle få visum gikk det greit da jeg hadde helt rent rulleblad.
Da jeg skulle fornye visumet hadde jeg sonet en dom på 30 dagers ubetinget. svarte bare nei på at jeg hadde rulleblad og fikk fornyet visum

Kan nevnes at narkotika kriminalitet er en av de få tingene de virkelig er nazi på når det gjelder visum.
Vis hele sitatet...
Jeg trykket ja på spørsmål om det i DS-160-skjemaet jeg fylte ut, og la ved en forklaring.

Ja, de er nazi på det. Han bak skranken sa at de med narkotika på rullebladet egentlig aldri skulle få innpass. Noe som støttes ved en lov relatert til 212 som jeg leste i går, angående om at man har noe som helst med controlled substances å gjøre, er du inadmissable til evig tid.

Sitat av nikita Vis innlegg
Om du virkelig vil reise, så er det mulig å trikse det til med en flink/dyr advokat. Immigrasjon er som så mye annet big business. Det er jo ikke akkurat heller slik at du har ranet en bank akkurat, så burde ikke være et gigantisk problem, men vil nok koste en del tusen. Du kan jo prøve å høre med disse (først i Google resultatet som så seriøse ut): http://www.usimmigrationadvisor.com/
Vis hele sitatet...
Sendt dem mail nå.

Takk for link!
Sist endret av sokkejohn123; 11. april 2015 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.