View Single Post
Sitat av Juventino1897 Vis innlegg
Hmm kjedelig da. Prøvde flein på mandag, tok da 1 gram tørket først og merket fint lite, tok 1,5 gram til og ble greit fjern i et par timer. Var litt skuffende, men tror det hadde blitt bedre med større dose. Hadde lyst til å teste en gang til i kveld før jeg pakker bort fleinen en stund. Tror dere det vil funke greit med si f.eks. 3 gram?

Hmm kjipt. Prøvde første gang på mandag, altså 2 dager siden. Da tok jeg 1 gram tørket og merket lite, tok 1,5 gram til og ble ok fjern i 2 timer. Var litt skuffende tur. Tenkte å prøve en gang til i kveld før jeg tok en pause fra flein. Hva tror dere om fungerende dose for å gå grei funk da?

Hmm kjipt. Prøvde første gang på mandag, altså 2 dager siden. Da tok jeg 1 gram tørket og merket lite, tok 1,5 gram til og ble ok fjern i 2 timer. Var litt skuffende tur. Tenkte å prøve en gang til i kveld før jeg tok en pause fra flein. Hva tror dere om fungerende dose for å gå grei funk da?
Vis hele sitatet...
Du tok først 1 gram også senere 1,5 gram samme dag?
Når du spiser sopp peaker toleransen din med en gang, det vil si at du får ikke så mye ut av å spise mer senere på samme tur.

Jeg ville ventet til helgen ihvertfall og tatt 1.5 gram da fks. Da skal tolleransen ha roet seg siden mandag. Hvis du tar 3 gram tørket flein(ikke cubensis) når du ikke har toleranse, risikerer du å få en helt annen tur en du fikk på mandag.

Det er ikke proposjonalt når du øker doseringe på sopp. Effekten av 3 gram vs 1.5 gram er mye mer en det "dobbelte"