View Single Post
Sitat av omg3k
hei. vi lurer på om dere kan sjekke dette bildet å komme med kommentar i forhold til om dette er flein. har spist de lyseste av disse før og de virket bra. men de er litt ulike i forhold til de som er på bilder her inne på forumet, så ble litt usikker. beklager rotet øverst på bildet, disse er blitt ødelagte i frakt

takk
Vis hele sitatet...
Kan ikke se en eneste flein på det bildet der, dessverre. Er det lenge siden du spiste de hvite? Jeg aner ikke hvordan sopp det er men det burde du finne ut kjappt hvis du har spist dem.. Kanskje noen andre her kjenner til dem ?

Sitat av yeey?
Var ute å plukket idag og fant ca 400 av det jeg ville si er flein, men for å være sikker håper jeg at dere kan se på bildet å se om det er noen som med en gang ser ut som det ikke er flein. Har desverre ikke noen referanse utenom "reklamen" som de ligger på. Hvis ønskelig kan dere få bilde av de dere er usikker på.

Er plukket litt forskjellig så regner med det er derfor det er fargeforskjell.

Her er soppen. Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
Dette derimot ser meget bra ut. Kan ikke garantere at ALLE er flein ut fra det bildet, men ser ingen som åpenbart ikke er flein heller.
Sist endret av Dodecha; 3. september 2008 kl. 22:38. Grunn: quotet faens stort bilde