Tråd: Hells Angels?
View Single Post
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Nesten så jeg vil at du skal fortelle mer Drev å diskuterte litt med en kompis i går om at det ikke finnes streets i Norge, det finnes noen gangstere her, men nærmeste Hooden herfra blir Stockholm. (Oslo har sitt så ikke snyt meg på det)
Og Norge er nok Grimey på flere måter, meen kan nesten være litt flaut å bo så godt, Digg er det da.

jeg har dagdrømt litt om 50 cent stilen i det siste. Men det er vel ikke heelt relevant, kult er det da. Bli skutt i trynet liksom. Selge crack, Rane jævler fordi jeg kan og har lyst, å så klart rappe om det.
håper hvert fall én gang i livet jeg får noe erfaring med å være G. Må ikke være kriminelt da så klart, men gidder ikke være helt pusekatt heller.



Hyggelig det da Hva slags temaer var det snakk om hvis jeg kan spørre?
Vis hele sitatet...
Du blir ikke skutt i trynet i Norge. Kriminelle her er vesentlig mer oppegående enn tøffingene borti USA. Havner du i skikkelig konflikt med disse gutta så dør du bare plutselig av en overdose, og saken din blir henlagt. Vet om flere sånne saker og har blitt utsatt for et sånt drapsforsøk selv også etter at en mann havnet i fengsel pga meg…enkelt å gi en fyr forgiftet stoff for så å la mennesket ta livet av seg selv.

Fikk ødelagt korttidsminnet mitt pga at jeg tok en god blanding løsemidler og gudene vet hva intravenøst - så om du tror dette er dritkult så er du virkelig på vidda.

Alt som har et offer og et motiv blir etterforsket nesten i det uendelige her i Norge, men et selvmord eller en overdose er det ingen som ser på to ganger, så du må slutte å se så jævlig mye film for du har misforstått hvordan denne verdenen fungerer.

Dessuten har mange av disse menneskene som lever utenfor loven personlighetsforstyrrelser av den antisosiale sorten, så de mangler empati, driter i lover og regler samt er voldelige - så om du tror disse bryr seg om deg for at du er en «kul dude» så tar du feil. Her blir du brukt og kastet til ulvene om det må til.
Sist endret av tasmus82; 1. november 2022 kl. 15:47.