Tråd: Hells Angels?
View Single Post
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Kommer inn i en leilighet, sønn av en HAer som pusher både det ene og der andre. Sitter to jenter i sofaen og snorter kola. "Har du hilst på politijentene da?" Han ble også tatt med over en halvkilo pot en gang og fikk en veldig mild straff engang på et par måneder. Farem har selvfølgelig byggefirma som nevnt tidligere her. Er mer korrupsjon i Norge enn folk flest aner.
Vis hele sitatet...
Nesten så jeg vil at du skal fortelle mer Drev å diskuterte litt med en kompis i går om at det ikke finnes streets i Norge, det finnes noen gangstere her, men nærmeste Hooden herfra blir Stockholm. (Oslo har sitt så ikke snyt meg på det)
Og Norge er nok Grimey på flere måter, meen kan nesten være litt flaut å bo så godt, Digg er det da.

jeg har dagdrømt litt om 50 cent stilen i det siste. Men det er vel ikke heelt relevant, kult er det da. Bli skutt i trynet liksom. Selge crack, Rane jævler fordi jeg kan og har lyst, å så klart rappe om det.
håper hvert fall én gang i livet jeg får noe erfaring med å være G. Må ikke være kriminelt da så klart, men gidder ikke være helt pusekatt heller.

Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Jobber som elektriker, og hadde en jobb rett ved siden av klubben deres på Alna. Viste seg at kollegaen min kjente en av de som holdt til der, og at vi bli invitert på kaffe, og kaker. Veldig hyggelige folk, men merket at enkelte teamer var forbudt å snakke om.
Vis hele sitatet...
Hyggelig det da Hva slags temaer var det snakk om hvis jeg kan spørre?
Sist endret av HallaKompis; 30. oktober 2022 kl. 05:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.