Tråd: Hells Angels?
View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg vil tro HA er største bikkja i Norge. De bruker mindre gjenger til å selge stoff de skaffer. De er også tungt inni byggebransjen visstnok, litt mer cosa nostra stil. Du vil ikke høre om HA medlemmer i masseslagsmål på gata. De vil ikke ha denslags oppmerksomhet.

Da jeg var en liten hoodrat på 18-19 så møtte jeg på sikkert 20 av dem på en bensinstasjon. En av syklene deres så lik ut som faren min sin så jeg spurte om jeg kunne ta en titt og han som Eide dem tok meg med å omtrent ga meg hele harley davidson historien. Veldig hyggelige folk. Vil allikevel ikke være på radaren deres.

De er isolert fra gata nettopp fordi de er bakmennenes bakmann. Det er nå min teori som jeg har satt sammen av det jeg har lest og av folk som er nærmere dem
Vis hele sitatet...
Jepp disse går ikke rundt å havner i bråk for ingenting. Husker jeg spurte en kompis av meg som har endel røtter innen HA om hjelp til å kreve inn penger, han bare lo og sa det ble altfor mye risiko uten at det var verdt det. Snakk om tusenlapper hehe jeg var ung, naiv og idiot.