View Single Post
Vanskelig å si hvordan du oppfattes når tonefall, tempo og lignende ikke kommer med skriftlig. Påpeker du at noen fortsatt i et lesbisk forhold eller har en bestemt stil, med ett tilstrekkelig nedlatende tonefall, er det forståelig at det er noe som det reageres på.

Utifra teksten teksten alene tenker jeg heller at du er litt klønete som samtalepartner. Du bytter fra tema til tema uten å følge opp det som blir sagt noe videre noe som gjør at du kanskje kan virke litt uinteressert. Jeg synes jeg ser en antydning til pinlig stillhet mellom linjene i det du skriver. Hadde du fulgt opp med noen spørsmål eller kommentarer om den hytta hun bor i eller fotballaget hun spiller på hadde nok samtalen hatt en litt bedre flyt. Når du virker uinteressert i det hun har å si, samtidig som du virker veldig opptatt av sivilstatusen hennes kan det jo kanskje virke som du prøver deg på henne. Det er noe en del personer, særlig kvinner, kan synes er ubehagelig. Særlig når det gjøres på en kjeitete måte.

Om jeg har rett i antagelsen min synes jeg du burde droppe en beklagelse. Folk som ser på seg selv som ett offer for å være så uheldig å måtte snakke med noen som ikke ha svart belte i alle sosiale settinger fortjener ikke noe forbanna unnskyldning.Det er ikke synd på noen som har måttet snakke med en person som er litt rar eller annerledes. Du har fått henne til å føle på et sosialt ubehag, hun har fått deg til å føle på akkurat det samme. Du har allerede beklaget deg flere ganger. Hun har trolig snakket dritt om deg til venninnene sine. Dere er mer enn skuls.