View Single Post
TS, hvordan er selvtilliten og selvfølelsen til vanlig?
Hvordan føler du at du ligger i hierarkiet på jobb, i vennegjengen og hvor ender du opp hvis du og en random guttegjeng tilfeldigvis samles?
Er du undervektig, normal eller overvektig?
Vil du, eller dine foreldre/venner/venninner påstå at du står mye opp for deg selv og har skikkelig tro på deg selv?

Jeg bare tenker selvfølelse o.l. siden du ser deg i speilet og tenker at du er patetisk og at alt er helt tragisk osv. Det er ikke normalt å ha slike tanker i en hel uke etter bruk av stimulanter, med mindre du har brukt for mye eller for lenge.

Desto mindre fornøyd du er med livet ditt til vanlig, desto jævligere vil nedturen bli, for da fokuserer du gjerne veldig negativt.

Jeg sprakk på Amfetamin i sommer, 2 døgn, og da var livet var bra og jeg var generelt var meget fornøyd med alt, inkludert selvbildet. Inne i meg selv og det jeg så i speilet.
Har aldri hatt en mindre belastende nedtur. Alt var greit, jeg var bare veldig sliten. Og lei for at det hele var over, for det var jo dritfett.

Men jeg hadde aldri forventet å kunne legge meg på slutten av en liten joggetur og være i så fin form psykisk.
Tilfeldigvis var jeg også på et veldig bra sted både psykisk og fysisk (nytt bosted).
Sist endret av krystallkongen; 3. desember 2020 kl. 13:10.