View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Let the "skryt" commence:

*To-siders reportasje i et norsk ukeblad
*Intervju i avis (under falskt navn) hvor jeg ble gjenkjent
*Fått saker (som ikke handlet om meg) løftet politisk
*Mottatt takk fra H.M. Kongen
*Vært backstage og dopfestet med et par norgeskjente artister
*Levert knark til to andre norske band (som jeg kan huske), to av norges mest kjente forfattere og en internasjonalt anerkjent aktør hvis fagfelt får forbli hemmelig.
*Gått rød løper noen ganger og sluppet CC. (dette syntes jeg bare er flaut)
*Over en mill i profitt på spill
*Takket nei til varer potensielt verdt et par hundre millioner pga. frykt for 21 års fengsel og svært mye penger som måtte betales veldig kjapt. (Once-in-a-lifetime-sjanse; Angrer fremdeles 15 år senere).
*Snakket med flere politifolk, kjemperuset (også i avhør), uten at de merket en skiiit.
*Jeg går aldri på rød mann - selv om det ikke er biler å se...

Ingen sammenheng mellom punktene for øvrig...

Men det som jeg er mest kjent for er nok dealingen som jeg holdt på med i alt for mange år. Kunne ikke gå i fred på byen uten at folk, også fremmede, ville komme bort for å hilse. De kjente meg ved navn... Ord reiser jaggu meg fort. Glad jeg er ferdig med dette og at jeg fremdeles står uten en eneste prikk på rullebladet. Savner dog det tidligere livet litt. Alt var så mye mer spennende og lukrativt da. Nå er jeg langt fattigere, har et kjedeligere, men mer avslappende og også et mer givende og sunnere liv. Trives bedre nå, hehe
Vis hele sitatet...

Et par hundre millioner faktisk. Selv Cappelen blir altså en pygmè i forhold? Du den der må du gjerne forklare grundigere. Om du skal ha varer verdt "et par hundre millioner" så får du vel hoste opp en ganske drøy sum penger for å få på plass handelen? Er vel ingen som kriter for "noen hundre millioner"? Kanskje like greit det dret seg?