View Single Post
Hei alle sammen! Har ikke vært her på en liten stund nå. Meg og eksen min slo opp for noen måneder siden, og for et par uker siden ble vi venner igjen. Vi er fortsatt ganske close, og har fortsatt litt følelser for hverandre, men et nytt forhold er jeg usikker på om det blir noe av. Uansett, vi ble enige om å trippe på søndag. Jeg tok lsd for første gang tidligere i sommer, mens hun har aldri prøvd det før. Vi har et fint sted å være, en bra tripsitter, og en helt nye playlist haha. Selv tenker jeg å ta 200ug, mens hun skal prøve seg på 100ug. Vi har begge slitt med depresjon og stress den siste tida, og jeg er redd for at å trippe sammen vil triggre enda mer, men jeg vil også gjerne bli kvitt det. Har hørt mange historier om at folk har blitt kvitt depresjonen sin og andre plager under en trip. Jeg vil gjerne at vi to også kan oppleve dette. Har dere noen tips for hvordan man kan oppnå en mer emosjonell og tankefull, i steden for kun en mer visuell trip lik min forrige? Takk på forhånd