View Single Post
God natt
Du skriver så fint Elixyr, det setter jeg veldig pris på. Det er fint om denne tråden kan være for flere, og at vi kan dele erfaringer og få litt støtte i vanskelige tider.
Jeg sluttet brått med Rivotril da jeg ble tatt av politiet for kjøring i påvirket tilstand. Selv trodde jeg at ingen kunne se at jeg var rusa, og at jeg kjørte helt fint. I avhøret var jeg selvsikker og hadde full kontrol, trodde jeg.
Jeg fortsatte å putte i meg det jeg hadde tilgang på, men etter hvert hadde jeg bare C preparater og litt Paralgin forte. De årene jeg holdt på sånn husker jeg ikke så mye av, og det er helt sikkert på grunn av medikament missbruk, ellers har jeg så god hukommelse at det er plagsomt.
Jeg tok 10st.2mg på det meste, visste ikke hvor farlig det var.
I ettertid har jeg hatt samtlige symptomer på benzo abstinenser, skjelving, feber, tunellsyn, oppkast, hodepine, brainzapps, svimmelhet.....og så videre. Jeg har gått til bussen på bein som skjelver og kjennes ut som kokt spagetti. Jeg har svetta og svimla i butikken, vært redd for andre mennesker, hatt selvmordstanker og planer pluss mye mer i den gata.
Det går bedre etter hvert, men en innleggelse vil gjøre det lettere for mange.
Klem fra Betty