View Single Post
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Det er kanskje ikke det mest motiverende å høre, men sånn er det bare. Det ER jævlig, og det kan nok ta en god stund til dessverre. MEN, du har over 4 mnd uten. Det er en enormt stor bragd. Du må prøve å huske på alt du har fått til hittil, og at det er den eneste løsningen selv når det er så bedritent. Den smerten og ubehaget du føler er jo tross alt kroppen som tilpasser seg et liv uten rivoen. Har du overskudd til det, så vil jeg absolutt anbefale og ha en plan for når det skulle stå på som verst, slik at du slipper å tenke for mye når hodet allikevel ikke er med. Hva det kan være må du nesten tenke ut selv. Fysisk aktivitet er jo alltid bra, men kanskje ikke så lett i din situasjon. Kanskje en lydbok for å prøve å få oppmerksomheten bort fra faenskapet en stund.

I know...ikke mye hjelpen i dette, men vit ihvertfall at folk her på freak støtter deg fullt. Hang in there, og tenk hvor jævlig det ville vært og starte all den dritten her på nytt.
Vis hele sitatet...
Takk for at du skrev. Jeg trengte det nå.
Jeg har vært 11 uker og 2 dager uten, men ble dårlig mens jeg trappet ned vettu, så har vært syk i 4 og en halv måned.
Når Sobrilen ikke fungerer, får jeg mer panikk. Innbiller meg at det er noe annet galt, men har sjekka alt som er. Senest for meg dager siden tok jeg EKG igjen forsiden jeg havna på legevakta.
Nei aktiviteter nå kan jeg bare drite i gett. Jeg klarer ikke å gå ordentlig vettu. Lydbøker harundt jeg faktisk, og jeg skal meditere nå også tenkte jeg.
Liker ikke at depresjonen kommer tilbake. Ikke så rart kanskje, men så ille da. Er helt tom inni meg. Ligger bare her og er ødelagt. Det forandrer deg hele tiden. Er ikke i dag som for 3 dager siden liksom.
Er det vanlig at Sobrilen brått slutter å fungere??
Det hjelper at du skriver uansett hva du skriver nesten. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke slipper litt taket jeg da men