View Single Post
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Nei det er ikke farlig, det er ikke engang så høyt. Rundt 130 ville jeg begynt å bekymre meg, om jeg ikke var i nærheten av helsepersonell.

Det blir feil å kalle det "hvilepuls" uansett, bare en måte å si det på. Kroppen jobber tross alt på høygir mot masse forskjellige signal feil osv som angst.
Vis hele sitatet...
Ja det er helt sant. Det er ikke mye hviling det her gett. Kroppen har aldri jobbet så hardt noen gang. Stakkars kroppen min :-(
Godt å høre at det ikke var så høyt, og da var jeg på det sykeste faktisk. Helt uten beroligende for første gang på 13 år. Tatt EGK som er helt perfekt og . Det er noe med det at selv om det ikke er farlig, er det et helvete, og man vil bare bli bedre liksom. Én ting med det berømte lyset i enden av tunnelen, men man bare vil ikke være i den helsikes tunnelen lengre.
Ble så syk når jeg drev og trappet ned også, så 4 måneder med et helvete er lenge det. Fy søren asså. Er lov til å synes synd på seg selv.
Send meg gjerne skulle sms om du vil. Enklere. Si i fra om du trenger nummeret mitt :-)

I går hadde jeg en fin kveld faktisk =) Jeg trengte ikke å ta fler Sobril når den gikk ut av kroppen. Jeg var veldig rolig og overhode ikke svimmel. Balansen var på stell, og jeg klarte fint og sovne. Sov i 7 timer "bare". Hadde sovet lengre om det ikke var for en blære som holdt på å eksplodere. Hehe...=P
Hadde en nydelig dag med barnet mitt også. I dag har jeg hatt storhandel på Kiwi, og det gikk også bra gett. Tok 1 Sobril kl 11, og vil nå da drøye så lenge som mulig. Balansen er litt mer ræva akkurat nå, men jeg synes selv at jeg er beintøff asså
Jeg vet det kommer til å gå i berg og dalbane det her, men har ikke hatt det så rolig på over 4 måneder jeg. Nyter de timene hvor det er sånn. Ikke starta på de nye medisinene jeg fikk, da jeg tror det beste er å bli bedre uten å få i meg flere tabletter.
Ville bare oppdatere litt om positive ting også =)
Snart vår i tillegg! =D
Sist endret av Elixyr1980; 2. mars 2017 kl. 15:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.