View Single Post
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Ja at du sover så lenge er et kjempe godt tegn, samme med marerittene. Søvn er kjempe viktig når du har abstinenser og for vær natt som går blir du bedre. Når det står på som verst klarer jeg kun å sove i maks 4 timer, våkner helt igjennom våt, må bytte alle klær. Og klarer ikke å få sove igjen.

Utnytt søvn så godt du bare kan det har du bare godt av.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde det sånn før, og var søkk våt når jeg våknet. Marerittene var ikke milde heller. Det var kun drap, slakt, det å bli jaget etter, skyttergraver og helvete bokstavelig talt. Hadde masse av det når jeg var barn, men alt kom tilbake da så klart, når jeg hadde abstinensene på det verste. Sov heller aldri lenge da, og var helt ferdig. På det verste merket jeg ikke engang at jeg var trøtt, for jeg var for syk. Det tok over hele meg, så den trøtthetsfølelsen kjente jeg ikke.
Nå er jeg trøtt hele tiden nå..
Jeg sovner super seint, men det er bare meg. Typisk b-menneske ;-)
Jeg ligger heller ikke å rister lengre. Jeg kan være skjelven, men ikke sånn som før. Aldri om jeg bare ligger og rister i senga mi. Hadde jeg ikke tatt Sobril derimot, hadde det nok gått mye verre da. Merka jo det når jeg havna på legevakta. Fy a meien. Det er sånn, Overlever jeg det her, så overlever jeg søren i meg alt.
Merkelig at jeg hadde et perfekt blodtrykk midt i det der asså. Et bra tegn vil jeg tro ;-)