View Single Post
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Sorry men det er slikt det har gått med meg hver gang.. Men det er en midlertidig tilstand og kan fjernes ved rett nedtrapping. Du er på go vei. Det er ikke alltid det blir verre heller det er veldig individuelt.
Vis hele sitatet...
Men jeg har jo vært svimmel i 4 måneder da, så da skal det gå fremover i alle fall. Er bare litt ekstra gelé nå. Helt rørete i hue. Gynger liksom..
Det er på en annen måte enn tidligere.
Ja heldigvis er det bare midlertidig. Det blir bedre når jeg tar Sobrilen, men ikke helt bra nei.
Nå tror jeg virkelig at det hjelper å komme på det sykehuset asså. Der har de spesialister innenfor akkurat det her, og hver enkelt person får en tilpasset behandling. Det å klare det her alene.. Det går ikke. Det skal sies at jeg har prøvd alene i 4 måneder som sagt, men å går det ikke mer. En ny utredning og en ny kartlegging. Håper på det beste =)
Jeg skulle ønske du ikke tok fler Rivotril asså. Jeg unner deg ikke det. Jeg skal ikke komme med noen modal preken jeg, men om du har fulgt den tråden her, skjønner du nok at det ikke er noe du vil oppleve.