View Single Post
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Du har misbrukt nervesystemet ditt så mye med Rivotril at akkurat nå er det i elendig tilstand. Dette fører til alle disse ubehagelige utrolig kjipe fysiske symptomene. Om du er svimmel får du for lite benzo btw, det er da jeg vet at jeg trenger en sobril ekstra eller må trappes opp igjen.

Jeg sliter litt med pilleavhengighet selv om dagen... Tenkte jeg skulle nevne det. Har spist Rivotril siden begynnelsen av Desember, litt av og på. Alltid vanskelig å bedømme hvor kjipe abstinenser jeg kommer til å få. Men jeg har abstinenser allerede. I går var hvilepulsen på 95, mot min vanlige på rundt 65. Får ikke sove, svetter, mareritt og nattesvette. Føler meg i veldig kjip form. Men jeg har ikke gått uten Rivotril lenge nok til å få de ordentlige abstinensene enda som jeg forventer _kan_ komme. Sprakk litt i går og tok 0.5mg Rivotril.

Jeg fikk endelig sove på morgenen etter en lang natt. Jeg trenger åpenbart nedtrapping og eller sykehusinnleggelse. Jeg har et godt nettverk rundt meg så jeg regner med at jeg har ting i orden før helgen, for da stopper jo alt opp. Eneste alternativet mitt da blir å igjen kjøpe piller illegalt for å prøve trappe meg ned på egen hånd.

Du må enten snakke med fastlegen din eller dra til legevakten. Benzo-abstinenser etter 12 år ja.. Jeg synes du burde vært innlagt og ser jo at det er det du mest ønsker. Prøv å gjør noe med saken før helgen slik som meg. Om du har blitt svimmel de siste par dagene har jeg dårlige nyheter til deg dessverre... Det blir kun verre og det kan bli så ille at du ikke klarer å holde ut. Da må du enten få i deg flere benzo på egen hånd eller ringe legevakt. Du kan prøve å gjøre det uten men det er ytterst få som klarer det.
Vis hele sitatet...
Det er i dag 11 uker uten Rivotrilen. Jeg har vært masse svimmel, men kroppen har vært ekstra ille de siste dagene. Helt gelé og endel smerter. Jeg har snakket med legen min, og han skal sende en henvisning til sykehuset.
Jeg var jo på legevakta for 2 dager siden. Da hadde jeg ikke tatt Sobril hele dagen heller, så da slet jeg bra kan du si.
Håper du får en innleggelse du også, så det ikke blir verre.
Trust me, det unner jeg ingen.
Du må ikke si at jeg blir verre igjen da. Huff.. Det skal liksom gå fremover.. =/
Sist endret av Elixyr1980; 1. mars 2017 kl. 20:27.