View Single Post
Tusen takk begge to :-)
Ja jeg kan ikke gi meg vettu, men det er ikke lett det her. Nettopp meditert, og sovna jeg. Det var egentlig ganske deilig.
Nei jeg er ikke selvdestruktiv lengre slik som før, så en akutt innleggelse går ikke da dessverre. Jeg kan få det til, men kan jo snakke med legen først da. Bare ikke han sier at jeg må vente i en evighet. Det går jo ikke.

Et nytt spørsmål:

Hva er greia med å være helt gelé i kroppen, kjempe svimmel og ha en elendig balanse??
Det har kommet mer de 2 siste dagene. Det gynger liksom. Ikke rart jeg drømte at jeg var på en båt.. hmm..
Det irrer i hodet. Kjennes ut som om.det strammer veldig. Beina er gelé som sagt. Vondt i leggene mine. Muskelsvakhet er der, og jeg må bruke krefter på å holde mobilen oppe for å skrive feks.
Det skjer så mye rart med kroppen min, og jeg vet ikke hva alt er jeg..
Er det NOEN som har hatt det sånn?

Det er som strøm i hodet liksom. En følelse av at det er noe som renner eller hvordan jeg skal forklare det. Ikke så lett å forklare det, men de som har hatt det sånn skjønner kanskje hva jeg mener
Sist endret av Elixyr1980; 1. mars 2017 kl. 03:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.