View Single Post
Sitat av Elixyr1980 Vis innlegg
Jeg setter så stor pris på det du skriver. Du hjelper meg mye nå, og får endel ting frem i lyset. Jeg trodde jeg skulle klare dette alene, men det går ikke lengre vettu. Jeg hadde mange slike maniske episoder og fikk den diagnosen i tiløegg til emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Jeg skal ringe legen i morgen og få en innleggelse der.
Eller er det noe annet jeg kan gjøre som får meg dit kjapt? Der har de et bra opplegg så jeg, og man kan være lagt inn i 6 uker. Jeg er så sliten, redd og helt knust pga det her.
jeg vil inn på et sykehus nå jeg. Helst for flere måneder siden
Vis hele sitatet...
Det er egentlig bare å fortelle ting som dem er ellers slik du forteller her. Det er ingen snarvei til innleggelse, det må taes med fastlege/legevakt også igjennom akuttvakt på psykiatrien. Om ikke du er psykotisk/manisk eller suicidal blir det uansett planlagt innleggelse. Om du har noen av disse diagnosene og da må du jo spille på dem, for det er jo dem som lager alle tilleggsproblemer for deg. Uansett om dem mener du er frisk for sykehus, er det utelukkende en bra ting. Imorgen er det onsdag, det er som regel en brukbar dag =)