View Single Post
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Det er jo helt utrolig hvor forbanna folk blir her da
Jeg opplever ALDRI problemer med tusenlapper andre steder enn denne stasjonen. Selvfølgelig hadde jeg andre betalingskort, men for meg er dette en prinsippsak! Jeg bruker i utgangspunktet kun kort som gir meg fordeler. Hadde jeg på forhånd fylt diesel og kjerringa bak kassa ikke kunne tatt imot pengene mine, fikk de selv komme til meg å hente det de skulle - MED veksel. De skal da for faen ikke gjøre det til mitt problem at de ikke har vekslepenger.

Nå har denne stasjonen blitt rana x antall ganger, men allikevel burde de ha nok veksel i kassa. Det mener jeg uansett hva dere sier om saken

Jobber selv i servicebransjen og veksle penger gjør jeg "hver dag".

Og du som spør om dette er konfirmasjonspenger; hvor dum er du egentlig? I samme setning som vi snakker om et kreditt/betalingskort, så spør du om jeg er konfirmant i år?
Vis hele sitatet...
Du kan være så sta du bare vil. Stasjonen kan nekte deg betjening som dem selv ønsker.
De har ikke deg som kunde fordi butikken godtar dine premisser. Du har lov til å handle hos dem fordi du godtar deres.
Dont like it? Drit i å handle der og stikk til en annen butikk neste gang.

Må du på død å liv betale med tusenlapper så får du bare venne deg til at ikke alle har veksel til deg. Du kan da enten velge mellom enten å betale med mindre sedler/mynter, kort eller du kan dra til neste butikk og håpe dem har veksel.
Sist endret av Bombasa; 22. juni 2013 kl. 13:02.