View Single Post
Sitat av iColdman Vis innlegg
Hei!

Jeg har planlagt å vannkjøle CPU en min (i5 2500k) og lurer bare på hva dere anbefaler av vannkjøling?
Kravene mine er:
-Stille
-Kaldere enn stock viften.
-Må kunne overclocke litt

Jeg har egentlig ikke peiling på dette, og hvor vanskelig er det å sette sammen en vannkjøling?
og hvor stor er sannsynligheten for lekkasje?
Budsjettet mitt er så mye jeg må ut med for en middels god vannkjøling, men helst ikke over 2k
edit: er dette settet bra ? http://www.techbay.no/product.html/t...category_id=84
Vis hele sitatet...
med mindre du skal utvide senere kan du egentlig like gjerne gå for en lukket løsning, selv om det ikke er like artig det er ikke så ille å sette sammen, så hvis du studerer noen bilder og tenker litt logisk burde det egentlig gå fint sjansen for lekkasje er vel heller ikke så veldig stor, så lenge du tar deg god tid og gjør det ordentlig jeg kan dessverre ikke hjelpe deg veldig med selve oppsettet, men leo hopper sikkert innom tråden

Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Hahah, jeg skal ikke bygge PC. Har ingen planer om å kjøpe vannkjøling i nærmeste framtid heller. Men dette var rett og slett en så velskreven guide, at jeg ble sittende å lese hele guiden. Har jo så klart interesse for faget fra før da

Men KP for utrolig fin guide!
Vis hele sitatet...
han kan sakene sine ja en fantastisk guide