View Single Post
Sitat av phish Vis innlegg
Mange fine beats Likte best "Saturday Jam" tror jeg... fin downtempo, minner meg om noe jeg har hørt før men kommer ikke på hva artisten heter...

Tror du kunne gjort det bra i samme sjanger som f.eks Pretty Lights eller Emancipator

Sistnevnte er vel mer trip-hop, men hørte utrolig mye på første albumet..

Irriterer meg at jeg ikke kommer på navnet på den artisten jeg kommer på, for det er temmelig likt og ganske nice

Hvis du liker det litt mer glitchy har f.eks Gramatik noen ganske kule beats som er litt mer upbeat..

Veldig mye av det som postes her er bra!

Siden jeg ikke har noen soundcloud å dele kan jeg dele noe chillwave/downtempo som "ingen" har hørt før; Keep Shelly in Athens



Det har du rett i, uplifting altså Veldig musikalsk og mange skikkelig bra melodier! Dette er så å si klart for plateslipp egentlig... Du har egentlig stålkontroll på buildups, og jeg har egentlig ingen negative ting å si om musikken...

Jeg skal innrømme at dette også ramler litt utenfor det jeg ville hørt på normalt, men jeg har hatt en periode for lenge siden da jeg hørte på ting som lignet litt, og jeg hører at dette er kvalitet! Meget meget bra

Vibrasphere - Ensueno (Morning Mix) er et eksempel på noe som er veldig "uplifting" men mer house enn trance (noe av det heller mot prog psytrance), men som jeg sa, det du har laget er "ferdig" og du har funnet din sjanger og har stålkontroll på det du gjør... thumbs up, ikke så mer å si enn "wow" her

Oops, den youtube-videoen var ganske dårlig kvalitet, så ta denne i stedet om du føler for det.. får ikke redigert innlegget
Vis hele sitatet...
takk for det og takk for tipset på den låten der..rett og slett digg låt! meget chill og høre på!