View Single Post
Sitat av Affe Vis innlegg
https://soundcloud.com/affeyo

Lager hovedsaklig house, men har en rap og noe annet shit også.

Er ikke så pro enda, så ikke ha så store forhåpninger
Vis hele sitatet...
Litt mer Veldig kul "break" på ca. 1:00 i "ID" og ellers er "main theme der" ganske kult, samtidig som du treffer veldig bra med "den andre melodien" som går over... litt "Lemaitre"-aktig, men mer upbeat... liker fokuset på melodier, og der treffer du bra Hvis du klarer å kombinere det beste av det du viser i den sangen, med litt glitch/deep/space så kan det i mine øre bli enda bedre, men jeg er ikke objektiv... du har i alle fall en sans for melodier

Pryda - LYCKA er et godt eksempel på hva jeg mener med "space".. lenger "buildup" og skikkelig fet break, men synes din "ID" (den jeg likte best) har en skikkelig bra "break", som kunne vært enda kulere (igjen, min smak) hvis den hadde fått litt mer tid til å bygge seg opp...

Hovedpoenget er at du har et talent, og "kritikken" er bare min helt subjektive mening

Tillegg:

Og når det gjelder hip-hop er jeg fortsatt "old school" og synes det har gått litt i nedoverbakke siden Tommy Tee og Warlocks herjet. Liker også type Aim og edIT Sistnevnte er glitchy og tight (han er med i Glitch Mob). Mulig det bare er jeg som er for konservativ

Sitat av olli408 Vis innlegg
https://soundcloud.com/olehalvordahl

Jeg holder litt på på hobbybasis. Sjangere er en del forskjellig egentlig, noe pop, rock og en del elektronikagreier. Den nyeste låta er metallbasert elektronika
Vis hele sitatet...
Mye bra her! Mange pene overganger og fine basslinjer, og jeg er svak for "dirty" Ellers er jeg kanskje ikke "den rette" til å vurdere resten, siden dette ligger et stykke unna ting jeg ellers hører på (litt for hardstyle/trap).. noe jeg savnet litt her og der var en "rød tråd" gjennom hele sangen. Ganske mange kule themes i hver sang, men av og til blir det som å høre fem forskjellige "chiptunes" i en sang.. selv om hver del i seg selv er ganske kul (og igjen, jeg er ikke "rett person" til å dømme dette tror jeg), men Ripp the Jacker hadde en "rød tråd" gjennom hele, og bra, dirty basslinje Likte siste del best...
Sist endret av phish; 11. april 2014 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.