View Single Post
Sitat av StreetSmart Vis innlegg
Er meget lei a4 livet, og ønsker og begi meg ut på eventyr.

Jeg er ferdig med pliktene mine på fredag og sitter da igjen med 20 000 kroner og sommeren foran meg. Ikke akkurat et drømmebudsjett, men det er fortsatt mange måter og overleve på og tjene penger på.

- Det er mange festivalter i Norge i sommer. En ide er og ta med seg telt og ryggsekk og legge ut på festivalsommeren 2015. Har spesielt sett meg ut PiratFestivalen i Tønsberg 9-12 juli.
- Har også tenkt på friluftsliv i Norge generelt. Fjellturer, rafting, klatring, fisking, bo i skauen osv.

Men jeg liker ideen om å komme seg bort til et lavkostlands og ta det der fra. Om folk har tips om events i europa, eller bare forslag til eventyr.
Vis hele sitatet...
Thats A4 life, fleste mennesker jobber hverdag til sommer, tar 3-5uke ferie på lav/høy kostnad, drar til europa, syden eller festivaler.. Faktisk nesten alle jeg kjennet drar til festivaler hver sommer, ska du ut av A4 så kan ikke sommerferie hjelpe, fordi etter ferien er du en zombie igjen.

Bryte ut av A4 mener å forandre livsstilen, bryte ut av en livsstil, gå imot strømmen, feks; jobbe freelance