View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av Unicorn Vis innlegg
Fascinerende..
Nordmenn blir visst fort fornærma xD
Vis hele sitatet...
Fornærma? Hvem gir utrykk for det mer enn deg her?

Sitat av Unicorn Vis innlegg
Som sagt kan sjekken kombineres med roleplay, BDSM, erotisk snakk ol. så det trenger ikke å bli en ukomfortabel situasjon.
Vis hele sitatet...
Mhm.. Begynner rolig med litt sexy talk og rolle spill som ender opp med: "Nope, inspeksjon ikke godkjent pga litt tannstein, forrige times kebab mellom tenna og fylle ånde. Dessuten kan jeg lukte at du har tatt deg en fest røyk til øllen"..

Og hvordan tenker du lissom legge opp til dette rollespillet? Legge ann på en fyr du liker på byen en hel kveld også stikke hjem en plass for å si "btw, jeg må ta en tannlege sjekk av kjeften din for å se om det er en dealbraker inni der".. Håper du skjønner at vi finner dette noe merkelig, aldri har jeg vært borti noe sånt.

Sitat av Unicorn Vis innlegg
Er man på fest og plutselig begynner å kline med noen, vet man ikke om dom har soppinfeksjon, herpes el., mye plakk og tannstein, hårete tunge, kariesangrep.. og så driver du å gnir tunga di rundt i munnen og "vasker" tenna til den andre personen xP yuck!
Vis hele sitatet...
Enten så synes alt dette lett når en smiler eller så vil det lukte tenker jeg da.