View Single Post
Alt jeg fant da jeg søkte på noe ord som 'drøm', 'drømmer' og 'drømmetydning' va rus-emner.

Uansett, jeg har noen spørsmål angående dette. Fordi jeg har hatt endel awkward drømmer i natt - og lurer på om noen kanskje kunne hjelpe meg å tyde de.

De standard ting jeg har drømt om er da å miste tennene mine og vann , men jeg tok med meg tennene og mistet dem - fant de igjen og fikk fikset de på plass. Og når det kommer til vannet var det snakk om 4-5 unger som drev å lekte. Alle i 2-3 års alderen. Den ene lå på bunn, hold på å drukne. Jeg skulle hente han opp, men kom på at jeg hadde ting i lommene som jeg måtte ta ut. I det jeg drev å tar ut tingene kommer det e annen gutt opp ifra vannet med gutten i armene, og en mann ut en dør som plutselig bare var der. Mannen som kom ut døra sa ikke takk for at ungen ble reddet, men han lurte på hva jeg drev på med. Fordi han trodde jeg drev å kledde av meg for å blotte meg for ungene. Jeg sa jo selvfølgelig hva jeg drev på med, at jeg skulle redde guttungen - bare at en annen kom meg i forkjøpet. Og mer så jeg ikke til han.

De guttene var noen jeg kjente igjen når jeg satte meg ned å tenkte meg om. Fordi jeg har arbeidet i en barnehage for 2 år siden (praksisplass) - og da gikk de der.

Jeg er bare helt forvirret og satt ut av drift etter dette - og søker etter noen, kanskje enkle, men greie svar.

Takker på forhånd.