View Single Post
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av muninski Vis innlegg
Jeg har nesten alltid mistenkelig store pupiller, men nesten perfekt syn (0.25). Det jeg ville gjort for å få litt ro i sjela er å dra til en brillebutikk og ta synstest. Der trenger du ikke å forklare hvorfor du tar en synstest, du bare sier at du de siste dagene har plutselig opplevd merkbart dårligere syn og vil sjekke dette. De kan nok se om det er varige skader på øyet og da kan de nok også anbefale deg å dra til øyelege eller ikke.

Jeg er litt usikker på hvor lenge det er siden du sluttet å drikke, det virker som om det er omtrent 10 dager, kanskje mer?
Vis hele sitatet...
Nei det er vel 4 dager blitt. Drakk 3 cider på Lørdagen, men det var mest bare for å få roe nervene litt før jeg fikk sove. Men har da altså kun vært helt edru siden da.

Er det gratis å få sjekk hos en brillebutikk? Er en bare 200 meter borti gata her. Problemet er jo at jeg fortsatt er i abstinens og det er fryktelig vanskelig for meg å gå ute. Jeg begynner å svette ukontrollert og kan begynne og skjelve. Det og føre en samtale samtidig er nesten umulig uten at folk skjønner at noe er galt.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er umulig å si. Dra til legen din med en gang, det ville ihvertfall jeg gjort slik at han kan ta de testene han vil OL. Det kan jo gå utover lappen og sånn såklart, men ville heller mista lappen enn synet.
Vis hele sitatet...
Lappen har jeg ikke så akkurat det er ikke noe problem. Men det er altså det at jeg har såpass abstinenser fortsatt at et legebesøk ville vært siste utgang. Sikkert det aller lureste å gjøre men jeg orker ikke tanken engang. Men forsvinner det ikke i løpet av et par dag må jeg jo bare gripe tak i det.

Når jeg sier at jeg hadde kraftige abstinenser i en uke, så drakk jeg sånn litt når det sto på som verst. Men det er da snakk om 2-3 øl om dagen bare for å holde abstinensene i sjakk. Sorry om det var forvirrende muninski.
Sist endret av ZionRoad; 7. november 2016 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.