View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ja, benzen er biprodukt av forbrenning. Det kan du lese på wikipedia.

Det er og eit kjemikalie som har dei bruksområda du lister. Dei er på ingen måte gjensidig utelukkande, og at du kjem dragande med det der illustrerer veldig elegant at du ikkje kan kjemi. For det er totalt irrelevant i samanhengen. Det du siterer tar for seg industrielle bruksområder for benzen.
Vis hele sitatet...
At det tar for seg de industrielle bruksområdene var for å illustrere at det ikke kommer kun fra forbrenning slik du først sa.
At du først nå sier at det også er et kjemikalie gjør deg faktisk ikke så veldig mye bedre.
Derfor valgte jeg å skrive det.

Nei, jeg kan ikke kjemi.
Jeg har heller aldri påstått noe som helst sted at jeg kan kjemi.
Min påstand var at jo faktisk også at mesteparten av de stoffene var ikke eksisterende. Mesteparten ikke alle.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg synes at Vidarlo har argumentert relativt logisk og ordentlig i forhold til deg, og at du bare har snodd deg unna og begynt å angripe han med hersketeknikker og sarkasmefjes fremfor å respondere på innlegget hans. Jeg synes det da blir litt uheldig at du i denne debatten velger å kritisere andre for at de har dårlig debattstil. Du er ikke særlig god på det området selv.
Vis hele sitatet...
Mulig han har vært "logisk" men så bruker han jo hersketeknikker som en gud selv.
Alt er jo bare løgn fordi han selv ikke klarer å forstå og da istedenfor å spørre så er alt bare feil uansett.
Sist endret av Ghettoclown; 16. oktober 2018 kl. 22:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.