View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Betviler du at det er alminnelege produkt av forbrenning?

For min del havner det i kategorien almennkunnskap, og wikipediaartiklane eg har vist til underbygger at forbrenning av organisk materiale vil danne dei stoffa.
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke sagt noe som helst om og det er heller ikke det jeg ber deg komme med kilder og informasjon om.
Hadde du faktisk lest hva som ble skrevet så ville du ha sett det og det får meg jo til å lure på hva annet du ikke leser, for det virker som det er en del ettersom du ikke klarer å forstå på noen som helst måte hva jeg mener og skal frem til selv om andre faktisk har klart å forstå det.

Benzen er jo bare et biprodukt av forbrening sier du...

Benzene is used mainly as an intermediate to make other chemicals, above all ethylbenzene, cumene, cyclohexane, nitrobenzene, and alkylbenzene. More than half of the entire benzene production is processed into ethylbenzene, a precursor to styrene, which is used to make polymers and plastics like polystyrene and EPS. Some 20% of the benzene production is used to manufacture cumene, which is needed to produce phenol and acetone for resins and adhesives.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Ghettoclown; 16. oktober 2018 kl. 22:03.