View Single Post
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Joakim__ Vis innlegg
Det er ikke telenor som bestemmer om du får en reparasjon dekket eller ikke. Uavhengig av hvor du har kjøpt telefonen er det det samme verkstedet som som mottar din telefon og vurderer om det er en garantisak eller ikke på en iphone. Så nå bommer du. Fikk du ikke tilbud om å kjøpe en swap enhet?
Vis hele sitatet...
Det er telenor jeg har kjøpt telefonen av, altså de har det overordnede ansvaret om å overholde reklamasjon ovenfor meg. Og du sier nå akkurat som telenor, det er ikke GARANTI på enheten, men som har har prøvd å forklare dem i hundre og ørten mail nå, så har jeg ikke bedt om noe garanti sak, jeg har bedt om REKLAMASJON, og det er to vidt forskjellige ting. Ville ikke du stusset om du gikk inn i en matbutikk og skulle kjøpe poteter og spør etter dette. Så kommer de med gullerøtter til deg. Og når du sier at det var poteter du skulle ha svarer de "Ja, her har du gullerøtter".

Og jada, jeg har fått tilbud om en ny telefon, men jeg gidder f*** meg ikke betale 2k for et batteri som det er reklamasjon på!! det blir for drøyt. Har forresten vert i kontakt med forbrukerrådet, og de mener jeg har loven på min side med å kreve reklamasjon på denne saken, så nå må jeg bare får skrevet en klage til de, så blir det nok fiksa på batteriet uten at jeg skal betale noe for det.