View Single Post
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Det er bare så utrolig latterlig hvordan alle i Norge liksom er eksperter på amerikansk politikk og vet hva som er best for alle og en hver. Majoriteten har kun sett korte klipp på YouTube eller nyhetsinnslag på TV2 som naturligvis er klippet i favør alle andre enn Trump.
Vis hele sitatet...
Men du er selvsagt langt grundigere i dine undersøkelser? Hvordan vet du hvilke nyhetskilder andre ikke bruker eller ikke? Du fremstår dessverre som nokså blotta for selvinnsikt.

Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Jeg holder med Trump fordi han er republikaner, og jeg støtter republikanerne mer enn jeg støtter demokratene. For eksempel er det viktig å demme opp for ulovlig innvandring som er med på å presse lønna i USA ned. Det samme gjelder jo i Norge. Se bare på håndverkerne, som er et utdøende yrke her i Norge. Tendensen er at folk heller bruker polakker og slikt som er langt rimeligere. De norske blir utkonkurrert. Mange tør ikke ta den karriereveien lenger fordi fremtiden er usikker.
Vis hele sitatet...
Norge har inngått avtaler med EU om at varer og tjenester kan flyte fritt, så polakkene som jobber billig i Norge er her helt lovlig. I USA risikerer mexikanerne liv og helse for å komme seg til det USA, og når de først har kommet seg dit må de holde seg skjult for politiet. Fordi de er der ulovlig. Begge deler er ting som kan og bør diskuteres, men scenariene er ikke engang bittelitt like. Så hvorfor sammenligner du dem i det hele tatt?

Du har forøvrig fortsatt ikke besvart hvorfor du mener at Trump kommer til å bli en bedre president enn de øvrige republikanske kandidatene.