View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Her var det snakk om hobbyer sett ut ifra at man jobber 6timers dager. Overnatting, ta fri fra jobb, og reising i timesvis er da naturlig nok noe som utgår i problemstillingen.
Du trenger ikke flere kiter eller en haug våpen for å drive med dette dag til dag, du skal heller ikke trenge å spise i restauranten i alpinbakken mandag ettermiddag like lite som jeg trenger å kjøpe mat på treningssenteret og sette meg til å spise middag blant folk som squatter.

Jeg nevner også måtehold i innlegget mitt, men det ser også ut til å gå totalt over hodet på deg.

Det går an å ha det hyggelig med interessene sine uten å gå helt mayhem på utstyr.

Jeg har også aktiviteter jeg driver med som krever masse styr og stress, men ingen av disse er noe jeg ville fått mer tid til på en torsdag ettermiddag om jeg sluttet 15:00 istedet for 16:00.
Vis hele sitatet...
Skal man jobbe mindre for å få mer tid til en hobby så tar man da heller fri en hel dag i uka enn å ta 1-2 timer fri hver dag. Med mindre "hobbyen" er å ligge på sofaen å se på Netflix...
Sist endret av JRF; 15. januar 2020 kl. 09:54.