View Single Post
Sitat av Antonym225 Vis innlegg
Ang sinte narkomane ungdommer:
Etter selv å ha fått flere mildt sagt ufine og lite reflekterte kommentarer her, synes jeg ikke uttrykket ille. Det får de tåle, de som føler seg truffet eller krenket av det
Vis hele sitatet...
Ja, og du må tåle å høre at folk syns det er bedritent gjort å snoke rundt i andre sine saker. Ikke bare syns jeg det er dårlig gjort, jeg mener også at det er en dårlig strategi for å nå igjennom til en tenåring med mulige problemer. Ang "sinte narkomane ungdommer" så kan jeg love deg at ikke det gjelder alle som er uenig i din snoking.


Sitat av Antonym225 Vis innlegg
Tror du at du har noen originale tanker jeg ikke har tenkt eller gir meg råd om hva meg skal gjøre, som jeg ikke har gjort eller tenkt over?
Vis hele sitatet...
Woaw, virkelig? Skal du angripe en person her inne for å prøve å komme med noe saklig? Det han skriver er ikke feil, så om du har tenkt den tanken eller ikke må vel være samme faen for oss? Han prøver bare å hjelpe.


Sitat av Antonym225 Vis innlegg
Mange her tror visst dere har monopol på hva som er rett og galt og hva som er sant eller ikke.
Vis hele sitatet...
Deg om det...

Jeg har vært i lignende situasjon selv som tenåring og jeg vet ihvertfall med meg selv at det ikke hjalp mye da min far reagerte med sinne og straff da han fant hasjen min. Min far gikk også igjennom alle tingene mine fra tid til annen og når han først ville snakke rolig og åpent om saker og ting så hadde jeg null tillit til han og hadde ingen intensjoner om å dele noe sårt og seriøst med han i det hele tatt, han fikk en kald skulder for å si det mildt.. Tolk det som du vil, men jeg hadde brukt en annen strategi mot mine barn ihvertfall.