View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg planlegger en tur til utlandet for en seanse med Ibogaine av personlige årsaker.

I den forbindelse, så ønsker behandlingsstedet å sikre at jeg er frisk nok til at jeg tåler påkjenningen av denne substansen i høye doser.

De har bedt meg om å ta følgende tester:
An Electro-Cardiogram ECG / EKG (6-lead minimum, 12-lead preferred) is required for all people considering taking ibogaine. This is a way of measuring the health of your heart and will show if you are likely to have any issues whilst under the influence of ibogaine.

A Complete Metabolic Panel (sometimes called Chem 12 or Chem 18) There are several types of blood tests. Your provider will need to see one that shows: creatinine, electrolytes, sodium, potassium, serum magnesium, and liver function.
Complete Blood Count (CBC)

Hvordan bør jeg gå fram til fastlegen her for å få tatt både EKG samt avlagt disse prøvene? Ønsker helst ikke å gå inn i en diskusjon med fastlegen i forhold til hva jeg ønsker disse prøvene til.

Noen som har erfaring for hvordan man enkelt kan få avlagt disse testene uten for mye spørsmål? Tror det er relativt kostbart å booke seg en EKG privat.