Tråd: Weed,angst
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så, er svaret ditt kun pirking på fagord?
Er det det denne diskusjonen står og faller på?
Om jeg kaller canabioder virkestoff eller ikke betyr jo ingenting i denne sammenhengen.
Og hva er den faktiske forskjellen på virkestoff og canabioder? Siden du følte at det avsporet diskusjonen såpass at du droppet å svare på noe annet..

Jeg svarte på en påstand som lød: "Jo mer THC i strainen jo mer angst og psykosefremkallende er det".

Dette er en sannhet med store modifikasjoner, og hvertfall i sammenheng med denne tråden.

Og bare for å svare, ja, de fleste canabiodene er psykoaktive og dermed i mitt hodet også virkestoff. Beklager deres høyhet at det ødela diskusjonen.



https://sml.snl.no/cannabis

Men for all del, kom gjerne med kilder som sier det motsatte. At uferdige planter IKKE gir rastløshet, hjertebank og noia (som er TS sin direkte beskrivelse av rusen).
Vis hele sitatet...
Du er nesten litt søt når du blir sint <3
Ja....akkurat som om forskjellen på cannabinoider som du fortsatt omtaler som canabioder og virkestoff er heeeelt uvesentlig i denne sammenhengen

Siden du snakker om psykoaktivt virkestoff, CBD og THC. Mener du at CBD er et psykoaktivt virkestoff? Det kan jo nesten de sånn ut. Av de over 110 cannabinoidene, hvor mange er psykoaktive? For jeg tviler sterkt på at din påstand om at de FLESTE cannabinoider er psykoaktive stemmer. Det er din egen jobb å finne kilder som backer dine egne påstander, ikke min, så lykke til med å finne kilder på uriktige påstander. Apropos sannhet med modifikasjoner snu deg 180 grader