View Single Post
Sitat av PsuedoVitenskap Vis innlegg
Jeg betaler ikke hallikken, jeg betaler hora. Hva hun gjør med pengene styrer ikke jeg.

At hora er tvunget til å selge sex av hallikken utelukker ikke at jeg kan kjøpe frivillig samtykke av hora, tror du et lik kan samtykke til noe som helst? Det er rett og slett ikke sammenliknbart.

Når du ikke greier å se at salg av organer fra drepte personer og sexarbeid er annerledes så kommer vi naturligvis ikke særlig langt, men det var et godt forsøk da.
Vis hele sitatet...
Så dersom noen holder en pistol mot hodet ditt og sier «Hvis ikke du selger sex til random folk så blåser jeg hodet av deg», så kan hvem som helst kjøpe sex av deg med god samvittighet, så lenge du gir ditt samtykke i bytte mot å beholde livet? Som plaster på såret vil du få lov å beholde noen av pengene selv, så da burde du jo bare smile og være fornøyd?
Eller hva om du ble arrestert, for så å bli torturert helt til du tilstår å ha tatt livet av noen, da vil det være helt i orden å gi deg strengeste mulige straff selv om du er helt uskyldig, for du har jo tilstått?
Sist endret av Veggen; 7. november 2019 kl. 03:16.