View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
hvor ble det av TS sin post om at dette er salg av brukte truser..?
var jo ikkeno annet i det innlegget enn det, og hva er nå galt med å få betalt mer enn undertøyet koster (regner jeg med) for å sende det til noen anonymt mot betaling?

det sagt så må det vel betales skatt om dette er noe man gjør regelmessig, men ser ikke innlegg av folk som søker anonymitet for salg av narkotika bli slettet så lenge de ikke reklamerer el gir kilder på no måte, som TS ikke har gjort..?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sef er det ulovlig. Det var jo basikally det jeg skrev i innlegget som ble slettet.
Vis hele sitatet...
Gjaldt det salg av truser? Så er ikke det i seg selv ulovlig. Men hvordan du tør det med Paypal skjønner jeg ikke. Selvom du oppgir fake id så vil den som betaler se fullt navn på den som eier bankkontoen (deg) på kontoutskriften sin.
Men forhold til skatt er det en grense på 4000 kr i året i hobbyinntekt, alt over som man ikke skatt er av er visst ulovlig. Og trusesalg ligger i gråsonen for prostitusjon da paypal er kjent med at de fleste som selger og kjøper truser også selger og etterspør seksuelle tjenester fysisk eller online, da bryter det med reglene til paypal som er i mot handel av seksuelle tjenester på nettet siden dette er med på å finansiere misbruk av barn til camshow osv