View Single Post
Såvidt meg bekjent er det ingen medisiner som funker ene og alene mot psykiske plager. Omprogrammering av hjernen tar tid og arbeid, altså kreves det at du tar tak utenom medisinene også. Vil ikke anbefale noen psykedelika av den grunn at en aldri vet hvordan et individ reagerer på det, men vil uansett nevne at det KAN være en mulighet i kontrollerte omgivelser. Eventuelt MDMA for å føle tilknytning og kjærlighet, finne tilbake til noe av varmen i verden og gleden ved livet. Burde i aller høyeste grad gjøres sammen med noen da.

Føler vledig med deg da. Har hatt det slik i mange år at jeg ikke så meg selv i speilet fordi jeg ble så uvel. Turte ikke høre på min egen stemme, gjorde meg kvalm hvor "stygg" den var. Det var det jeg gjorde det til, slik jeg tolket verden og meg selv. Mange år med selvhat hadde laget et tjukt filter som alt av sensorisk input og tanker passerte gjennom. Har fortsatt mine perioder med ødelagt selvfølelse, og kan overtenke og feiltolke situasjoner enda, men alt i alt er det en helt annen verden. Det filteret du har skapt kan brytes ned igjen. Er også i 20-årene og hadde det slik fra 14 - 20 ca. Høres ut som du har det tyngre enn jeg hadde, men det er nok håp for deg og
Sist endret av sinkpad; 9. juli 2019 kl. 00:35.