View Single Post
Sitat av Klaskeladden Vis innlegg
Dette er jo bare rett og slett feil da... DOGE er jo en av de eldre coinsene, som virker som er mesteparten av grunnen til at den ligger der den ligger (kombinert med at folk kjøper det bare fordi det er morsomt å være en del av memen). Korrekter meg og jeg tar feil men såvidt jeg vet gjør ikke DOGE no særlig innoverende eller har veldig god tech, jeg tror også dev-teamet ikke er der det bør være for en top-30 coin...
Vis hele sitatet...
Vei alt jeg skrev er vel ikke feil, noe fakta er det der - har du sett på bevegelsen den siste tiden ? En annen ting er HVORDAN du setter sammen porteføljen dvs hvor mange crypto typer - hva de har gjort hva de gjør og hva de skal gjøre og hvordan du fordeler midlene på de forskjellige crypto valørene. Alle bør ha forskjellig tracking og potensiale da KAN du få en god portefølje. Du har kanskje rett at den er nesten død. Det er derfor den er jokeren om du skjønner hva en joker er i dagens nye crypto verden som heller ikke Warren Buffet kan spå fremtiden i men det kan kanskje du ?