View Single Post
Jeg tenkte og komme med mine erfaringer og litt om mine tattoos. Etter en oppfordring av en annen i tråden.

Jeg kan begynne med jeg er 30år så godt voksen og har tatt min andel tattoos. Jeg har levd et ikke alt for lovlydig liv. Noe som gjenspeiler seg i tattoveringene mine og jeg er stolt av alle på værsinn måte! Di er en logg over livet mitt. Å noen av disse er overgrensen for hva som er allment akseptert. Som mc tattos norønt stil, og en meget uvanlig men kanskje den som har gjort mest med meg. En tysk prison tattoo jernkors noe som må fortjenes. (Jeg vil ikke gå noe mer innpå disse som hvor di er plassert og hvorfor)

men di andre kan jeg nevne.

1. Navn på brystkasse. Av min lillesøsters håndskrift på hjærtesiden, og er min første tatto. gjort av en venn når jeg var 18år.

2. Tribal/rosemaling på arm fra håndledd å oppover. Denne har 2.funksjoner først dekke arr etter kniv angrep. Og for å hedre min bestemor som var rosemaler!

3. Asiatisk tatto budisme. Etter fengsel opphold og tvungen avrusning coldturky på heroin gjør noe med deg.
Tegnbetydning= forandring/styrke/håp og kjærlighet. Plasering hemlig

4. 4stk stjerner symbol på overlevelse. og 4stk tårer symboliserer tap av nære venner. Plasering hemlig men synelig.

5. Norøn skrift på fingrer. Gjort av en tysk mc tattovør og nær venn.

6. En tatto for endring av livet synelig i prison stayl laget av en amricaner dette er den siste jeg tok nå nylig

Har litt problemer nå da jeg på død å liv må ha noe med
Betydning. Jeg ville aldri tattovert med noe menings løst. Men heldig viss kaster altid live oss ny opplevelser og minner på både godt å vondt så aldri slutt å lev livet!