View Single Post
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Du kan ta og Google ordet vaksine. Og de hva som står. Er ikke jeg som har omdefinert noe som helst. Og er ikke noe vaksine motstander i det heletatt. Jeg tenker folk for gjøre som dem vil når det kommer til akuratt vaksiner.
Vis hele sitatet...
Derfor har vi også noe, som kalles kildekritikk. Altså en ser på resultatene av en slik googling, og vurderer hvert enkelt resultat av googlingen kritisk. Altså om det er en pålitelig kilde eller ei.



Det er utrolig mye ute på nettet, som er skikkelig oksedritt. Mens det er da noe, som også er bra. En må da lære seg, og se hva som er oksedritt og hva som er bra. Dette er en kunst som må læres, som mye annet.


Når du kommer med et slikt svar som her, så viser du egentlig at du ikke har skjønt bæra hva kildekritikk er. Om du har det eller ikke, skal jeg ikke uttale meg for bastant om.

Men den bruker et resultat eller noen resultat av googlingen som kilde, og da refererer en de kildene en har brukt. Slik som PubMed eller hva en får som resultat. Bare sikte til google er idiotisk!..

Sitat av elz Vis innlegg
Over alt sensureres det. Er ikke lov å være skeptisk til hva myndighetene sier om vaksine virker det som, selv om den er ny, og det nå kommer frem både at den ikke er spesielt effektiv eller helt trygg. Er selv uvaksinert og hadde covid, som var som en vanlig forkjølelse for min del, ble også mest sannsynlig smittet av noen som var vaksinert. Men kan ikke si det, for det er feil og jeg er idiot
Vis hele sitatet...
For det er ikke myndighetene som sier det. Men det er forskere som prøver det ut, og faktisk SJEKKER om det er trygt. Dette blir da så publisert i et godkjent vitenskapelig tidsskrift, der dataene en baserer konklusjonen på, og hvilke metoder som er brukt også kommer frem. Så har myndighetene lest slike studier, og baserer sine tiltak på dette.

Det er den samme prosessen som har blitt fulgt, når ingeniørene har lest fysikkstudier, og lagd f.eks. prosessoren i datamaskinen du bruker nå. Det er denne prosessen, som bringer verden fremover.

Men det er via slike kommentarer som det her, du fremstår som komplett idiot. Det er de sørgelige fakta. Lær deg litt om det du uttaler deg om, hvis du klarer!..
Sist endret av aluminiumfluorid; 6. august 2022 kl. 13:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.