View Single Post
stepry's Avatar
Trådstarter
207
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Om vi sletter, stenger eller bare lar tråder stå har i praksis ingen betydning for om en tråd dukker opp på nytt eller ei (de færreste benytter søkefunksjonen), unntaket er når trådstarter fortsetter å opprette same tråd om og om igjen, men vi har løsninger for det også.
Vis hele sitatet...
Og dette har dere bare akseptert? Dersom det er èn ting jeg hadde hatt forståelse for, så var om dere hadde vært strenge på akkurat denne delen, fordi nåværende "løsning" med kontinuerlig sletting av tråder er svært lite hensiktsmessig på flere måter. Det finnes flere tiltak man kan gjøre, men ett enkelt steg kunne ha vært en confirmation-prompt som dukker opp når man oppretter en tråd, med tydelig og sterk advarsel/oppfordring til å søke før man bekrefter publisering. Man kunne også ha gjort et autosøk som leter etter lignende tråder basert på trådtittel som hadde blitt presentert i confirmation-prompten (dette blir gjort mange steder).

Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Vaksinetråder har vi flere av og felles for de alle er at det kommer noen drassende med svær dårlig/ikke dokumenterte påstander, ev. totalt feiltolkning av data og statistikk.
Vis hele sitatet...
Helt enig i at det kommer uheldige påstander med dårlig dokumentasjon, men når disse avkles i offentligheten så er det faktisk av verdi. Selv om man kanskje ikke klarer å "konvertere" trådstarter, så kan man kanskje påvirke andre lesere. I tillegg så skal man ikke undervurdere verdien av å kunne referere til disse trådene fremfor å i uendelighet måtte argumentere med blanke ark.

Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Et annet fellestrekk er at folkene som komme med disse ville påstandene ikke ser ut til å ha noe som helst interesse for å ta til seg informasjon, da blir en diskusjon veldig fort helt meningsløs.
Vis hele sitatet...
Jeg har tidligere blitt oppfattet som en person som ikke er villig til å ta til seg informasjon, men det har vært en misoppfattelse. Jeg er klar over at det er mange som er såpass langt over grensen at selv jeg kan erkjenne at man vanskelig kan håpe på å påvirke de, men alle med ustabile meninger faller ikke innunder denne paraplyen. Det kan kanskje også være verdt å merke seg at jeg synes de fleste forsøkene på å kommunisere med disse "idiotene" har vært ganske dårlige, man endrer sjeldent noens mening ved å være nedlatende.