View Single Post
Trådstarter
114
Sitat av Harek Vis innlegg
Konsekvenstenkingen er ikke ferdig utviklet før man er 25 år, men si meg er du 14 eller?

Og det er ikke riktig det du sier om betakarotens effekt. Man blir ikke brun på to uker, betakaroten er ikke bruningspiller. Hvilken patetisk paradise deltaker ser du så opp til som har lurt deg inn i dette? Haha
Vis hele sitatet...
Det er nok piss, men produktet virker litt vil jeg tro, ellers hadde det vært ute av markedet for lengst. Om det ikke funker på en, betyr det ikke at det ikke funker på en annen. 100kr for en pakke, lommerusk, skader aldri å teste.

Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Ser hverken paradise eller andre realityprogram. Har slitt med soleksem siden ungdommen og ble «brun» som bivirkning av betakarotenbehandling. Sliter du med å forstå at underhudsfettet tar farge av karotenoider? Mayoclinic bruker doser opptil 180 mg for «polymorphous light eruption», og 300 mg betakaroten for «erythropoietic protoporphyria» *tipper de får kreft hele gjengen*

Point is:

Jeg har hatt effekt av det. Men det er vanskelig å se effekten hos reality-deltakere som daglig griller seg på brun og blid + bruker selvbruning. Såpas nyansert er jeg også.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvilken betakaroten du bruker? Gjerne link
Sist endret av cansas; 20. juni 2020 kl. 13:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.