View Single Post
Sårt tema dette her. Jeg er til dels enig med begge "parter", de fleste fortjener en ny sjangse. Noen.. fortjener ABSOLUTT IKKE en ny sjangse.

Jeg forstår godt, svært godt, sinnet og reaksjonen til f1f16. Hvorfor? Vel, har du lest de postene jeg har kommet i skade for å skrive i andre tråder som omhandler lignende saker der jeg har blitt i overkant følelsesmessig involvert, eller tilfeldigvis vet hvem jeg er og kjenner meg svært godt så forstår du hvorfor jeg er enig med denne personen.

Overgrep / voldtektssaker har, som de fleste andre ting, forskjellige alvorlighetsgrader. Enkelte mennesker fortjener å bli brent levende, sakte men sikkert, med så store smerter som på noen måte mulig.

Enkelt mennesker er rett og slett ONDE, PILLRÅTNE DJEVLER! Men dette er de aller færreste. Det store flertallet fortjener faktisk en ny sjangs, og det synes jeg de skal få.


Vær så snill og ikke døm denne personen før du vet hva det faktisk er snakk om. Det kan være en bagatell som på et punkt ble blåst totalt ut av proposjoner, eller det kan være at han er en faktisk overgriper. Nøkkelord: KAN.


Forøvrig: Ro ned språkbruken, eller ordlegg litt annerledes er du grei, Taurean.
Sist endret av Lille Nikotin; 31. juli 2012 kl. 22:42.