View Single Post
Det er et ganske grovt tillitbrudd i mine øyne. Og når partneren har vist at man ikke kan stole på en så forsvinner et viktig fundament i et forhold. Her er det nok best å ta med seg selvrespekten sin å gå, for det hun har gjort er dritshady oppførsel. Grunnen til at du føler så sterkt for henne er fordi du er ung og generelt da så føler man alle følelser mye sterkere fordi det er nytt, pluss masse hormoner og sånne greier. Når du blir eldre så kommer du til å skjønne at det forholdet der aldri kunne blitt noe bra i lengden og at det er fullt mulig å elske noen andre. Mitt råd er å være nøye på å sette hvor grensen går for deg selv mens du er ung, for om du finner deg i sånne ting nå så kan det hende grensene forskyves i neste forhold også har du ikke selvrespekten til å gå da heller.
Så det beste er å være tydelig med seg selv på hvordan forhold man vil ha, vil du være i et forhold hvor tilliten er ødelagt og det er god grunn til å ikke stole på partneren din, eller vil du være i et forhold med en trygg og god partner du kan stole på samme hva?

Dere er unge og man gjør dumme ting, men statistisk sett kommer dere til å slå opp om noen få år uansett fordi man vokser fra hverandre så du kan like gjerne slå opp nå og spare deg slitet med å bygge opp tillitt. For er den først brutt så blir det aldri helt bra igjen.

Har hun hyppig eller flørtende kontakt med eksen sin bak ryggen din under kamuflasje av et annet nickname, så vil jeg kalle det en form for utroskap ja. Men det kommer jo litt an på type kontakt, og hvilken ende ting har startet i her. Om hemmeligholdet har startet fordi du har vært overdreven sjalu og kontrollerende ovenfor harmløse ting, eller om det er hun som først har oppført seg shady og flørtet med andre. Å ha venner av motsatt kjønn på snap er ikke noe man kan nektes selvom man er i forhold, men om de 12 guttene er gutter hun flørter med er det ikke innafor og heller ikke å sende rumpebilde om det har vært en seksuell ladet chat eller intensjon med det.