View Single Post
Ja du vil føle noe. Jeg vil anbefale deg å ta imoen først så litt vin når du kjenner rusen. Hold deg ellers unna sosiale medier og telefon.

Ang krysstoleranse lurer jeg på om dette er individuelt eller om det bare krysses litt. Hadde god toleranse på sobril da jeg første gang tok imovane og ble ganske kanakas. Drev ei god stund med bare imovane og fikk god effekt på sobrilen igjen.

Sitat av Stingray Vis innlegg
Det er mulig! Anbefaler at du holder deg til 1-2 stk da det er lett, og da mener jeg lett, å få blackout på Imovane, og våkne opp på en åker helt naken med Trine Skei Grande ved siden av, og ikke ane hva jeg har gjort. Hater når det skjer.

Lykke til!!!!! Vær forsiktig. Jeg ville drukket litt av vinen på forhånd, fått en liten følelse av alkoholpåvirkning, tatt imovane, ventet 30 min før jeg så fortsetter med å drikke på det tidspunktet har jeg begynt å bli rusa.
Vis hele sitatet...
Hahahaha, nå lo jeg godt, og ja signerer den! Livsikker på at imovane står bak trines kornåker historie
Sist endret av Tomeloner; 7. februar 2019 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.