View Single Post
Sitat av its_firmalogo Vis innlegg
Våre firmaer og tilknyttede domener har hatt over 25 000 logo design kunder siden 2003, i Norge og utlandet. Vi leverer en skreddersydd tjeneste og naturligvis er det ikke alle kunder som blir fornøyde. Når vi ikke kommer frem til en løsning med kunden, må vi noen ganger be forliksrådet avgjøre saken.

....

Firmalogo.no har eksistert siden 2003 og har mange fornøyde kunder. Dessverre kan vi ikke tilfredstille alle, men prøver så godt vi kan å finne gode løsninger.
Vis hele sitatet...
Jeg klarer ikke å finne informasjon som tilsier at domenet "firmalogo.no" har vært i bruk før 14.09.2015. Domenet er i dag registrert på Its Design A/S, som er stiftet omtrent på samme tidspunkt.

Hvilket selskap har driften vært gjennom tidligere? Du har ingen selskaper som er stiftet før 2006 registrert i ditt navn i dag. Selskapet Its A/S, som er det eneste selskapet stiftet før 2015 registrert på deg i dag, hadde i perioden 2006 til 2014 driftsinntekter på totalt 11.3 millioner. Mao må de 25 000 logokundene dine ha kjøpt tjenester fra et annet selskap.

Sitat av its_firmalogo Vis innlegg
Firmalogo.no mener vi uansett har et generøst tilbud med 5 dagers uforpliktende prøvetid. Vi finner som regel alltid løsninger uansett. Firmalogo.no har eksistert siden 2003 og har mange fornøyde kunder. Dessverre kan vi ikke tilfredstille alle, men prøver så godt vi kan å finne gode løsninger.
Vis hele sitatet...
Trådstarter påstår å ha fått en faktura på over 10 000 NOK. Ts poster samtidig tre logoforslag. På siden din skriver du følgende: "Våre firmalogo designtjenester tilbys fra kr 750,- til kr 1500,- eks. mva.* per logo forslag vi lager for deg .... Dersom du er fornøyd og ønsker å kjøpe logoen du liker best, tilkommer et engangshonorar for rettigheter og ubegrenset framtidig bruk av valgte logo á kr 2500,- eks. mva.**"

Fakturerer du for rettigheter til logoforslagene dersom tilbakemelding ikke foreligger innen fem dager?

Forøvrig forsøkte jeg å søke opp referansene dine. Jeg gikk ikke veldig grundig til verks - men jeg søkte opp alle selskapene, og klarte ikke å finne noen av logoene dine i bruk.

Ellers finner jeg flere dårlige tilbakemeldinger på "logodesign.no" enn de som alt er nevnt, men ingen positive.