View Single Post
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Politikere er mennesker de og, og mennesker gjør feil. De fleste her hadde grepet sjansen til å snyte litt på skatten.
Vis hele sitatet...

Tror du virkelig så dårlig om folk flest? Fra der jeg står så betaler folk flest skatten sin slik de skal. Jeg vet om noen som har tatt svartjobb eller fusket, men de er det få av. Folk flest som jeg kjenner betaler sin skatt. Kanskje litt furten noen dager om de får baksmell, men da øker de skattetrekket også slipper de baksmell neste år.

Det var jo ganske mange politikere som ble tatt i å lyve til seg gratis bolig. Er det slike politikere vi trenger? Grådige jævler som setter seg selv før andre? Ideelt sett burde vi vel hatt politikere som klarer å skille rett fra galt? Eller har du falt fullstendig for at stortinget skal speile hele samfunnet, så siden det finnes folk i samfunnet som jobber svart så er det helt ok at politikerne på stortinget lyver til seg gratis bolig?

Det jeg synes er litt merkelig er at såvidt jeg vet så har vi ingen virkelige sanksjoner mot slike politikere. De blir ut perioden uansett. Det føles ikke riktig for meg.