Tråd: Vaksinepress?
View Single Post
Sitat av Downers Vis innlegg
Rett å slett usmakelig. Mange lever med sykdommer som kan gjøre det veldig problematisk å få corona. Få blir alvorlig syke av viruset, men noen blir det og du kan godt være en av de. Selv om du er den sporty og fantastiske typen som du påstår du er.
Vis hele sitatet...
Har hatt corona og det gikk helt fint.
Verste var å miste smak og luktesans.
Ellers hatt influensa som var mye verre. Kyssesyken når jeg var 15 var 100x verre enn covid.

Sitat av Ed Is A Portal Vis innlegg
Æsj, dette er noe av det verste jeg har lest her ikke. Har du hørt om noe som heter psykiske lidelser? Det finnes mange grunner til at folk ender opp med livsstilssykdommer. Måten du snakker om «krøplinger» på er så usmakelig at jeg ikke har ord.
Vis hele sitatet...
Har selv hatt psykiske lidelser, men kommet meg gjennom det med terapi, trening og psykedeliske stoffer. Klart psykiske sykdommer har mye innvirkning på hvorvidt du får det kjipt pga covid eller ikke, da hele kroppen er et holistisk system. Svakhet på et område henger sammen med svakhet på andre områder. Man må ta tak i alt hvis man skal være sunn. Psykisk, fysisk og sosialt. Men det krever en egeninnsats.
Sist endret av Revbatim; 30. september 2021 kl. 19:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.