View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
Nei jeg bare ville legge ved et eksempel på at det finnes videoer med bedre kvalitet. Det finnes mange flere. Jeg synes ikke det ser ut som droner. Det ser virkelig ut som de er langt unna.
Vis hele sitatet...
Bedre kvalitet? Hadde det ikke stått "UFO" i tittelen på videoen kunne det like godt ha vært noen som filmet en organisme i et mikroskop. Problemet her er ikke at det er umulig at det er en UFO. Problemet er at det finnes så mange inn i hampen mye enklere forklaringer på hva det er...

Om du våkner en morgen og avisen ikke ligger foran døren, hva tror du har skjedd?
a) Det har skjedd en feil fra leverandørens side
b) Naboen har lånt den
c) Aliens har stjålet den for å oppdatere seg på dine lokalnyheter.

Det er ikke sikkert du ser dette, men 1 av de 3 er betraktelig mindre sannsynlig enn de 2 andre. Vi kan ikke utelukke helt at det var aliens, men ingen ved sine fulle fem ville trodd det.

Det er nok også en del av det vidarlo prøver å si. Super avanserte aliens som kan dra til Jorden uoppdaget hadde sikkert helt fint klart å lage en kornsirkel... men de har for det første ingen grunn til det, og for det andre er det vanvittig mye mer sannsynlig at det var naboungen. Om du tenker litt over det er mitt eksempel og en kornsirkel ikke så altfor forskjellig....