View Single Post
Sitat av Politiet Vis innlegg
Han elsker deg og han har sakt at han vil "chuckolde" kun for å teste deg...Han er usikker på seg selv og han er definitivt usikker på hvor han har deg.. Hvis du er med på det, så betyr det at du vil ha andre kuker enn hans kuk.... Han har nå fått dette bekreftet... og du sitter igjen med 2 kuker som i hans hode fort kan bli til 5... Du har nettopp bekreftet hans tanker.. Du er ikke trofast og du tar mer enn gjerne flere enn 1 kuk. Din lille tøs. Det er en grunn til hvorfor han ikke ser på deg lenger sånn som før.. Fordi du er en løs tøs som faller for det eldste trikset i boka.. Hadde du satt foten ned når han spurte om dette så hadde han tenkt " ah.. Den dama er den rette for meg.. Hun driter i andre kuker og klarer seg fint med min. Men neiduuuuu... Stakkars type Føler virkelig med han.



Vi prater om en mann som sliter med eget selvbilde og vil finne ut om han er god nok for henne. Han tester henne ved å gjøre dette i håp om at dama skal si "haha aldri om det kommer til å skje...Det er du som er den rette for meg". Men det resulterte i at den kjærringa ærlig talt trodde at hun hadde funnet jackpoten... Noe som åpenbart ikke stemmer... Han trenger å høre fra deg at du bryr deg om HAN og ingen andre gutter/menn.. Noe du FAILET max på, din lille tøs. :P



Jeg vil også legge til at det finnes flere trix i denne boka.. foreksempel, hvis en kone foreslår for mannen sin at han kan ha trekant med henne og en veninne, så pass på.. det er et luretriks.. dama di har allerede en annen spesifik person i livet sitt som hun flørter med på si.. Og hun vil knulle han.. Derfor rettferdig gjør hun det med å la deg knulle noen andre sammen med henne.. Folk flest går rett i fella og tenker "to damer på samme tid?! LOVLIG?? Fuck yeah..." og så en uke senere så bruker hun det i mot deg slik at hun kan knulle han... Planlagt utroskap.
Vis hele sitatet...
Trådstarter har skrevet et par svært lite avslørende innlegg, og du gjør ville antagelser basert på nada og presenterer helt søke konklusjoner som fakta. Du går til og med så langt som å generalisere hele menneskeheten basert på din egen fucka moral. Det er ikke ofte jeg blir provosert av innlegg av randoms på et nettforum, men dette tar kaka.

Spar meg.